NETFOCUS - Επαναληπτικό Μάρκετινγκ - Remarketing
  • 1slider.png
  • 2slider.png
  • 3slide1.png

Επαναληπτικό Μάρκετινγκ - Remarketing

Χρήση του επαναληπτικού μάρκετινγκ για την προσέγγιση παλαιότερων επισκεπτών ιστότοπου και χρηστών εφαρμογής

Χάρη στο επαναληπτικό μάρκετινγκ μπορείτε να εμφανίζετε τις διαφημίσεις σας σε άτομα που κατά το παρελθόν έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας ή έχουν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή σας για κινητά. Για παράδειγμα, όταν οι χρήστες εξέλθουν από τον ιστότοπό σας χωρίς να αγοράσουν τίποτα, μπορείτε να συνδεθείτε ξανά μαζί τους μέσω του επαναληπτικού μάρκετινγκ, εμφανίζοντας σχετικές διαφημίσεις καθώς οι χρήστες περιηγούνται στον ιστό, χρησιμοποιούν εφαρμογές για κινητά ή πραγματοποιούν αναζήτηση στο Google.
Με το δυναμικό επαναληπτικό μάρκετινγκ αυτή η διαδικασία αναβαθμίζεται, καθώς οι διαφημίσεις περιλαμβάνουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προέβαλαν οι χρήστες στον ιστότοπό σας. Παρόλο που για το δυναμικό επαναληπτικό μάρκετινγκ απαιτείται η πραγματοποίηση επιπλέον βημάτων, όπως η προσθήκη προσαρμοσμένων παραμέτρων στην ετικέτα του ιστότοπού σας και η δημιουργία μιας ροής, μπορεί να προβάλλει προσαρμοσμένες διαφημίσεις ανώτερης απόδοσης.

Τρόποι για την πραγματοποίηση επαναληπτικού μάρκετινγκ στο Google

Βασικό επαναληπτικό μάρκετινγκ: Προβολή διαφημίσεων σε παλαιότερους επισκέπτες, καθώς αυτοί περιηγούνται σε ιστότοπους του Δικτύου εμφάνισης και χρησιμοποιούν εφαρμογές του Δικτύου εμφάνισης.

Δυναμικό επαναληπτικό μάρκετινγκ: Προβολή δυναμικών διαφημίσεων σε παλαιότερους επισκέπτες με προϊόντα και υπηρεσίες που προέβαλαν στον ιστότοπό σας, καθώς περιηγούνται σε ιστότοπους του Δικτύου εμφάνισης και χρησιμοποιούν εφαρμογές του Δικτύου εμφάνισης.

Επαναληπτικό μάρκετινγκ για εφαρμογές για κινητά: Προβολή διαφημίσεων σε άτομα που έχουν χρησιμοποιήσει την εφαρμογή σας για κινητά ή τον ιστότοπό σας για κινητά, καθώς χρησιμοποιούν άλλες εφαρμογές για κινητά ή περιηγούνται σε άλλους ιστότοπους για κινητά.

Λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ για διαφημιστικά αναζήτησης: Προβολή διαφημίσεων στους πρώην επισκέπτες του ιστότοπού σας, καθώς πραγματοποιούν επακόλουθες αναζητήσεις στο Google για τα προϊόντα που χρειάζονται, αφού εξέλθουν από τον ιστότοπό σας.

Επαναληπτικό μάρκετινγκ βίντεο: Προβολή διαφημίσεων σε χρήστες που έχουν αλληλεπιδράσει με τα βίντεο ή το κανάλι σας στο YouTube, καθώς χρησιμοποιούν το YouTube και περιηγούνται σε βίντεο, ιστότοπους και εφαρμογές του Δικτύου εμφάνισης.


Πρόσθετοι λόγοι για τη χρήση του επαναληπτικού μάρκετινγκ

Είτε θέλετε να αυξήσετε τη δραστηριότητα πωλήσεων, να προσελκύσετε εγγραφές ή να προωθήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας, το επαναληπτικό μάρκετινγκ μπορεί να αποτελέσει ένα στρατηγικό στοιχείο της διαφήμισής σας. Όλοι οι διαφημιζόμενοι μπορούν να αυξήσουν την απόδοση της επένδυσής τους (ROI) χάρη σε αυτό.

Προσέγγιση των χρηστών όταν είναι πιθανότερο να πραγματοποιήσουν μια αγορά: Έχετε την επιλογή να προσεγγίσετε τους χρήστες αφού επισκεφτούν τον ιστότοπό σας ή χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή σας για κινητά. Η προσέγγιση μπορεί να γίνει όταν πραγματοποιούν αναζήτηση για το προϊόν σας, επισκέπτονται άλλους ιστότοπους και χρησιμοποιούν άλλες εφαρμογές για κινητά. Το επαναληπτικό μάρκετινγκ του AdWords παρέχει σημεία επαφής που εμφανίζονται την κατάλληλη στιγμή, μέσω των οποίων μπορείτε να οδηγήσετε τους πελάτες στον ιστότοπο και την εφαρμογή σας όταν διαθέτουν τη μέγιστη αφοσίωση.

Λίστες προσαρμοσμένες στους διαφημιστικούς στόχους σας: Προσαρμόστε τις λίστες επαναληπτικού μάρκετινγκ, για να επιτύχετε συγκεκριμένους διαφημιστικούς στόχους. Για παράδειγμα, μπορείτε να δημιουργήσετε μια λίστα "Χρήστες που έχουν εγκαταλείψει το καλάθι αγορών", ώστε να εμφανίζετε διαφημίσεις στους χρήστες που πρόσθεσαν κάτι στο καλάθι αγορών αλλά δεν ολοκλήρωσαν κάποια συναλλαγή.

Προσέγγιση μεγάλης κλίμακας: Μπορείτε να προσεγγίσετε τους χρήστες που βρίσκονται στις λίστες σας επαναληπτικού μάρκετινγκ, καθώς χρησιμοποιούν την αναζήτηση Google και περιηγούνται σε πάνω από δύο εκατομμύρια ιστότοπους και εφαρμογές για κινητά που αποτελούν μέρος του Δικτύου εμφάνισης Google.

Αποδοτική χρέωση: Μπορείτε να δημιουργήσετε καμπάνιες επαναληπτικού μάρκετινγκ υψηλής απόδοσης με αυτοματοποιημένες στρατηγικές προσφοράς, όπως το CPA-στόχος και η Απόδοση Διαφημιστικής Επένδυσης (ROAS). Η λειτουργία της υποβολής προσφορών σε πραγματικό χρόνο υπολογίζει τη βέλτιστη προσφορά για το χρήστη που βλέπει τη διαφήμισή σας, βοηθώντας σας να κερδίσετε στη δημοπρασία διαφήμισης στην καλύτερη δυνατή τιμή. Δεν υπάρχει επιπλέον κόστος για τη χρήση της δημοπρασίας του Google.

Εύκολη δημιουργία διαφημίσεων: Δημιουργήστε πολλές διαφημίσεις με κείμενο, με εικόνα και διαφημίσεις βίντεο, χρησιμοποιώντας τη Συλλογή διαφημίσεων. Με τις καμπάνιες δυναμικού επαναληπτικού μάρκετινγκ μπορείτε να δημιουργήσετε δυναμικές διαφημίσεις στις οποίες η ροή σας συνδυάζεται με διατάξεις διαφήμισης της Συλλογής διαφημίσεων, με αποτέλεσμα κομψές διαφημίσεις για το σύνολο των προϊόντων και των υπηρεσιών σας.

Δυνατότητα προβολής των σημείων που εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας: Θα έχετε τη δυνατότητα προβολής στοιχείων σχετικά με την απόδοση των καμπανιών σας, με τα σημεία όπου εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας και τη χρέωση που θα καταβάλετε.


Αν επιθυμείτε να μας γνωρίσετε και να μάθετε περισσότερα για τις υπηρεσίες μας επικοινωνήστε μαζί μας.



Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
  1. Παρακαλούμε συμπληρώστε στα παρακάτω πεδία τα στοιχεία σας
    και κάποιος απο την εταιρεία μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.
  2. Ονοματεπώνυμο*
    Παρακαλούμε συμπληρώστε το ονοματεπώνυμό σας.
  3. E-mail*
    Παρακαλούμε συμπληρώστε σωστά το email σας
  4. Τηλέφωνο*
    Παρακαλούμε συμπληρώστε το τηλέφωνό σας.
  5. Σχόλια*
    Παρακαλούμε συμπληρώστε τον λόγο της επικοινωνίας σας.
  6. Captcha*
    Captcha   RefreshΠαρακαλούμε συμπληρώστε σωστά τα γράμματα της εικόνας.
  7.   

 

Επικοινωνία

NETFOCUS
Μουσών 4, 15341
Αγ. Παρασκευή, Αθήνα

Τηλέφωνο:
2106084071
6 γραμμές

Fax:
2106019426

E-mail:
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.